مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعنوان افتخار به گذشته، امید به آینده نامگذاری شده است.

شهرداري

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرداری منطقه ۲۲ و محلات با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد دهه فجر در سطح منطقه، مدیریت شهری در محل سالن جلسات معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، دکتر ابولفضل رفیع، مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور در این جلسه به تشریح ویژه برنامه‌های مجموعه شهرداری تهران در دهه فجر چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در ایام دهه فجر تقسیم برنامه‌ها توسط سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری تهران و سراهای محله در مناطق برگزار می‌شود.

دکتر رفیع گفت: محور فعالیت‌ها و برنامه‌ها در این ایام در شورای‌عالی اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران به تصویب رسیده‌است. طی برگزاری جلسات مستمر با حضور شهرداران، معاونان امور اجتماعی و فرهنگی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران روند اجرایی برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

رفیع با بیان این‌که برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعنوان افتخار به گذشته، امید به آینده نامگذاری شده است، ادامه داد: بهره‌گیری از توان و ظرفیت سراهای محله، نوآوری و خلاقیت، بهرمندی از استعدادها و ظرفیت‌های مردمی، استفاده از نظر مشورتی شورایاران و هیات امنا محله‌ها، ایجاد زمینه جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه‌ها و بهره‌گیری از کارشناسان، نخبگان، ورزشکاران و روحانیون مهم‌ترین رویکردهای شهرداری تهران در اجرای برنامه‌های دهه فجر سال ‌جاری را به خود اختصاص داده‌اند.

در ادامه این جلسه علی نوذرپور، شهردار منطقه ۲۲ با بیان این‌که برنامه‌های دهه فجر در منطقه ۲۲ با پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ها در محلات منطقه با تاکید بر ارتقا نشاط اجتماعی، زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب اسلامی اجرا می‌شوند.
 

شهردار منطقه ۲۲ با بیان این‌که این انقلاب توسط مردم شکل گرفت، اظهار داشت: اجرای برنامه های دهه فجر در منطقه۲۲ باید با مشارکت مردم باشد و مردم خودشان پاسداری از انقلاب را بر عهده دارند.

نوذرپور حضورگسترده اقشارمختلف مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را تجلی پشتوانه مردمی و عظیم نظام دانست و گفت: مردم در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشته اند و اگر رضایت مردم جلب شود مرد مانند ادوار مختلف بعد از انقلاب همچنان در صحنه خواهند بود.

او با بیان این‌که در برنامه های دهه فجر باید نسل جوان و نوجوانان را با اهداف انقلاب آشنا کنیم ادامه داد: باید در جشن های انقلاب حضور نسل جوان پررنگ‌ترشود.

نوذرپور در پایان گفت: کیفیت بخشی به برنامه های دهه فجر در ابهام زدایی ذهن جوانان موثر است. امروز شبهه‌زدایی از نسل جوان بالاترین میزان اهمیت را به خود اختصاص می‌دهد و در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به سمتی حرکت شود که این برنامه‌ها بتوانند شبهات موجود در ذهن نسل جوان را برطرف کند.

در این جلسه همچنین با اشاره به هم‌زمانی ایام فاطمیه با ایام الله دهه فجر بر ضرورت حفظ شعائر این ایام و نقش‌آفرینی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید شد.

کد خبر 427448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha